Strokovnjaki objavili okvir za globalno uvedbo digitalnega zdravja v medicinsko izobraževanje

Skupina 211 mednarodnih strokovnjakov iz 79 držav je danes objavila nov okvir za olajšanje oblikovanja, razvoja in izvajanja kurikulov digitalnega zdravja v medicinskem izobraževanju po vsem svetu. Med njimi je tudi prof. dr. Igor Švab s Katedre za družinsko medicino Medicinske gakultete UL, ki je, v sodelovanju z mednarodno pisarno, koordiniral zbiranje podatkov za Evropo.  

V JAMA Network Open je objavljen okvir Digital Health Competencies in Medical Education (DECODE), ki je zasnovan tako, da medicinskim ustanovam pomaga bolje opremiti prihodnje zdravnike za nenehen digitalni napredek v zdravstvu

Okvir se že uvaja po vsem svetu, tudi v Združenem kraljestvu, kjer je vplival na novo poročilo Medical Schools Council, ki vsebuje priporočene učne izide s področja podatkovnih znanosti za diplomante medicine.

Digitalno zdravje pomeni uporabo digitalnih informacij in tehnologij za izboljšanje zdravstvenih izidov. Od mobilnih zdravstvenih aplikacij in nosljivih naprav do elektronskih zdravstvenih zapisov in umetne inteligence – digitalna orodja so gonilo preobrazbe v zdravstvu. Raziskave pa kažejo, da se številni študenti medicine in zdravniki ne počutijo ustrezno pripravljene za uporabo novih zdravstvenih tehnologij v praksi.

UI.png

Slika ustvarjena s pomočjo umetne inteligence